Vecka 2 av 3

Publicerat: 2015-05-12 13:22:59
Idag är sista dagen av vecka 2, dvs att imorgon börjar sista veckan på VLCD innan jag får gå upp till 800 kalorier och ha ett större utbud på måltidsersättningar att välja mellan. Är så stolt att jag har klarat dessa två veckor och jag vet att tredje veckan inte kommer vara något problem det heller. Jag har försökt att inte väga mig alltför ofta för jag vill inte bli crazy över vilken siffra som visas eller inte.. men jag vägde mig i alla fall igår och då hade jag gått ner 4.2 kg, om vågen visar rätt dvs. Jag är lite besviken för jag har hört om andra som gått ner ännu mer, men jag försöker tänka att det bara är andra veckan och att jag har fler veckor kvar att nå mitt mål. 
 
Ikväll är det dessutom gruppträff och jag tänkte vara där lite tidgare så jag kan väga mig där också. Deras våg känns mer pålitlig men jag är rädd att jag kommer bli besviken då med. Aja, ska försöka tänka positivt! Testade för övrigt Itrims gröt med äpple och kanel, kanske inte den godaste men helt okej god! I alla fall om man kryddar med lite mer kanel efter man värmt den. Känns i alla fall skönt att få något med lite tuggmotstånd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt nya liv ♥

Min profilbild

Efter många år av kämpande med min vikt och självbild, har jag nu tagit beslutet att göra något åt det. Genom Itrim hoppas jag få en hälsosammare livsstil och ett lyckligare jag. Denna blogg är mestadels till för mig att skriva av mig under denna resa och dokumentera min viktnedgång.


Startvikt: 87,2kg
Nuvarande vikt: 82.9 kg
Målvikt: 75 kg